onsdag 22. april 2009

Mine filmvaner

Når det gjeller mine film vaner så er det ikke så mye å skryte av. Det går litt opp og ned, i det siste har jeg heller sett en del på serier enn å se på filmer. Når det kommer til kino besøk så er det nesten bare hvis det har kommet en bra film jeg har ganske lyst til å se. Når det er sagt så skal jeg erlig innrømme at jeg ser filmer som er laset ned fra nettet/steaming online. Det gjør jeg først og fremst fordi det er filmer jeg ikke har lyst til å betale en del penger bare for å se en film jeg ikke tror er så bra til å begynne med.
De filmene jeg liker best å se på tror jeg må være action/fiction eller action/humor, rett og slett fordi jeg liker litt fart og spenning, liker ting som er mulige i den verden vi lever i i dag og jeg elsker humor.
Mine favoritt filmer må være Tropic Thunder, Watchmen og The Dark Knight. Tropic Thunder er bare genialt laget, ekstremt mye bra humor og bra parodi av diverse bra filmer. De klarer å parodiere disse på en bra måte og på en måte så de bevarer det gode i filmene slik at resultatet blir en sammensettning av god filming og storyline med mye bra humor.
Watchmen liker jeg fordi jeg liker type superhelter, denne er kanskje litt kald, men jeg synes den vekker en god del veldig gode samfunnspørsmål og hvordan det kanskje må ende en dag.
The Dark Knight er bare en godt produsert action film som jeg synes ble veldig bra!

Ingen kommentarer: