tirsdag 21. april 2009

Photostory!


Ja, da var turen kommet for å reflektere rundt dette prosjektet. Jeg synes det gikk veldig bra å jobbe med et slikt prosjekt. Selv om vi begynte litt sent og det ble en del stress i slutten vil jeg si at det ble et veldig morsomt resultat (og bra) etter min mening, men er det ikke sånn at man ikke skal bry seg hva andre synes så lenge man selv synes det? Vel uansett så likte jeg sluttproduktet, selv om måte vi tenkte å gjøre det på ikke virket så bra. Hvis jeg kunne ha gått tilbake å endret noe så måtte det ha blitt lyden. Var selv ikke klar over at den var så dårlig for jeg trodde det bare var høytaleren på PC-en, som ikke er så altfor god. Det med at vi tegnet synes jeg var en fordel, selv om det tok sykt lang tid å tegne disse! På de andre videoene synes jeg det var litt tilfeldig hvilket bilde som kom opp og folk hadde ikke brukt så mye tid på å finne disse, så det ut som da. Jeg synes innlegget om ballerinaen skilte seg ut, selv om det var et godt budskap og dette kom godt fram så gjorde det liksom opp for at det var ballerina det handlet om.

Ingen kommentarer: