tirsdag 28. oktober 2008

Jungelboka

Når jeg først fikk høre at vi skulle gå og se på teater tenkte jeg: "Ahh, herregud hvorfor må vi gjøre det da? Hvor lame kan lærerene være?" Men dette var jo ekstremt bra! Hele oppsettet apeler te til meg på en fantastisk god måte og jeg satt der og moret meg under hele forestillingen. Under workshopen fikk vi vite litt, eller en god del om Adil, hvordan barndommen hans hadde vært og hvordan han hadde fått rollen som Mogli. Dette var virkelig en stor faktor i selve teateret og jeg skjønte hvorfor Adil hadde vært så opptatt med å få denne rollen. Når jeg så han ute på scenen kunne jeg virkelig se refleksjonen av oppveksten hans. Når det gjeller dansingen på workshopen var jeg ganske skeptisk til den og, men den utfoldet seg ganske bra. Selv om det hadde vært mye bedre å se proffe gjøre dette. Selve historien var ganske bra det var en del ting som jeg ikke helt kjente igjen, men det var ikke noe spesielt vanskelig å få med seg. Karakterene i oppsettet var ganske spesielt, som for eksempel Ka som var en litt overstimulert dame i fra "Kill Bill" og ikke minst apene som traff ganske rett på den moten vi er i dag, også kalt "soser" I alt synes jeg dette var den beste teaterforestillingen jeg har sett og kanskje mye bedre en mange filmer som liksom skal være "gode." Så jeg synes at dette var et meget vellykket prosjekt!

<-- Kilde

[Kilkk] her for en link til Det Norske Teaterets sider om Jungelboken.



Peace Kris <3

1 kommentar:

LK sa...

Flott å se at du likte det! Det er alltid hyggelig¨å få være med elever når det er så vellykket som denne dagen ble.